19 Mayıs 2013 Pazar

Sahibinden Satılık İnönü Koltuğu


Bundan böyle bu blog aracılığıyla fırsat buldukça herşey hakkında kısa kısa yazmaya çalışacağım. Bazen çok vakit olursa bu kısa yazılar uzayabilir de.. Az sonra bu yazının uzayacağını tahmin ettiğim gibi :)) Uzun yazmaya fırsat bulamam büyük ihtimalle çünkü formakoleksiyon vaktimin büyük bir bölümünü alıyor. Ben bu paragrafta daha fazla uzun kelimesini kullanmadan ve son olarak lafı uzatmadan bir merhaba deyip konuya gireyim.

Son günlerde satış sitelerinde İnönü Stadı'ndan Satılık koltuk tadında ilanlar görüyorum. 32 bin şanslı izleyicinin izleyebildiği İnönü'deki son maçta stadyumdaki 28 bin koltuk söküldü. 2 tanesi de benim evimde duruyor. Hatta file toprak ve çim gibi bir çok hatırayı da eve topladım. Benim garibime giden mevzu insanlar bu sökülen koltukların satışa sunulmasından rahatsızlık duymaları. Herkes kulaktan duyma bilgilerle bu hatıraların 300'e 500'e karaborsadan satıldığını düşünebilir ama işin aslı böyle değil.

Stadyum koltuğundan bir ürün diye bahsedersek aynı üründen piyasada 28 bin tane varsa bu ürünün piyasası asla 300-500 lira civarında dolaşmaz, dolaşsa bile kimse o parayı o koltuğa vermez. O koltuğun değeri yalnızca onu oradan söken kişi için vardır ve manevidir. Yani Beşiktaşlı adam bunu nasıl satışa koyar diye tepki göstermeye gerek yok. Koysa da satamaz satsa da bu fiyatlara alıcı bulamaz. Son günlerde çok dikkatimi çekti bu mevzu. Satış sitelerinde isteyen istediği ürünü istediği fiyata satışa koymakta özgürdür. Mühim olan satılıp satılmadığıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder